  • 41. Data: 2006-12-13 10:53:35
    Temat: Re: Re: Polska & szansa na niższy VAT
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 13-12-2006 o 11:04:49 <m...@g...com> napisał(a):

    > Domyślam się jednak, że udowadniasz nim mniejszą "szkodliwość" PIT/CIT
    > niż
    > VATu ... co też od początku wątku twierdziłem :).

    vs

    "No ok. Ale to jest kwestia tylko implementacj danego podatku lub jego
    stawki. Nie ma wątpliwości że implementacja VATu jest totalnie spieprzona.
    Jednak charakter jednego i drugiego podatku jest taki sam, i nie widzę
    powodów żeby jeden uważać za bardziej szkodliwy od drugiego. "

    To co w końcu twierdzisz bo się zgubiłem :)

    pozdrawiam

  • 42. Data: 2006-12-13 13:04:30
    Od: m...@g...com

    t wrote:

> [...]
    > powodów żeby jeden uważać za bardziej szkodliwy od drugiego. "
    >

    > To co w końcu twierdzisz bo się zgubiłem :)

    No popatrz, wyszedłem na krętacza ... sam już nie wiem czemu tak napisałem,
    troche mnie zdezorientowała próba analizy Godfrydowego posta :)

    Prawdopodobnie miałem na myśli mniejszą szkodliwość aktualnej implementacji
    PIT/CIT niż VATu, ale głowy nie dam :):)

    p. m.