  • 1. Data: 2002-10-21 07:17:57
    Temat: Pomocy-kasa!!!
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanie!
    Kiedy trzeba zainstalować kasę fiskalną? Porwadzę1 os. DG głównie usługi
    serwisowe i informatyczne dla firm i sprzedażkomputerów!
    Kedy muszę zakupić kasę fiskalną. Jakie musząbyćobroty i czy mogę
    cośsprzedawąc detalicznie klientom czy tylko firmom. Słysazałem że jak jest
    sprzedażtylko na faktury VAT to nie trzeba kasy fiskalnej, prawda to?

    Jarek

  • 2. Data: 2002-10-21 10:02:18
    Temat: Re: Pomocy-kasa!!!
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Kase musisz zafiskalizowac w momencie przekroczenia obrotu rocznego 20tys.
    dla klientow nie prowadzacych dzialalnosci gospodarczej.
    Faktury dla firm nie wliczaja sie do tego obrotu.
    Darek