  • 1. Data: 2003-04-15 19:16:10
    Temat: Pomózcie - dla mnie to "kosmos" (pit-36+pit-13)
    Od: "Monika" <m...@p...pl>

    Help! Jak to zrobić?

    Dane:

    - Wspólne rozliczenie małzonków - PIT-36
    - przychody: podatnik i małzonek obydwoje PIT-11
    - przychód podatnika PIT-8B
    - załącznik PIT-D
    Do tego momentu wszystko wiem gdzie powpisywać

    Ale zaczynają się schody :(
    Obydwoje sprzedali zakladowi pracy akcje tegoż zakladu - kazdy z nich
    zaplacił nalezny podatek oraz zlożył PIT-13.

    Jak to przenieść - i czy w ogóle trzeba - do PIT-36?

    Pomóżcie

    Monika

  • 2. Data: 2003-04-15 20:16:31
    Temat: Re: Pomózcie - dla mnie to "kosmos" (pit-36+pit-13)
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Monika" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > zaplacił nalezny podatek oraz zlożył PIT-13.
    >
    > Jak to przenieść - i czy w ogóle trzeba - do PIT-36?

    PIT 13 trzeba ująć w wierszu 7 dot. kapitałów pieniężnych i praw majątkowych
    (patrz objaśnienia do formularzy PIT 36)

    Magda