    From: "Laaaris" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ponowne zwolnienie z VATU
    Date: Wed, 6 Jan 2010 09:17:05 +0100

    Czy to prawda, ze mozna zostac ponownie zwolnionym z vatu jezeli do 15.01
    zlozy sie takie oswiadczenie w US? Podobno weszla ustawa, ktora mowi ze
    jezeli ktos przekroczyl 50 tys. a nie przekroczyl 100 tys. moze z powrotem
    byc zwolnionym z vatu. Pytalem mojej ksiegowej, ona potwierdzila ze cos
    takiego weszlo ale dotyczy osob ktore przez caly 2009 byly zwolnione z vatu.
    Ja zostalem vatowcem w sierpniu. Jej odpowiedz troche przeczy temu, co sama
    powiedziala.
    Jezeli ktos w zeszlym roku przekroczyl 50 tys. to automatycznie zostal
    vatowcem ,wiec jak moze tyczyc osob ktore przez caly roku byly z vatu
    zwiolnione? Mozecie mi to wyjasnic?
    MIX-NET