  • 1. Data: 2010-01-06 08:17:05
    Temat: Ponowne zwolnienie z VATU
    Od: "Laaaris" <l...@g...pl>

    Czy to prawda, ze mozna zostac ponownie zwolnionym z vatu jezeli do 15.01
    zlozy sie takie oswiadczenie w US? Podobno weszla ustawa, ktora mowi ze
    jezeli ktos przekroczyl 50 tys. a nie przekroczyl 100 tys. moze z powrotem
    byc zwolnionym z vatu. Pytalem mojej ksiegowej, ona potwierdzila ze cos
    takiego weszlo ale dotyczy osob ktore przez caly 2009 byly zwolnione z vatu.
    Ja zostalem vatowcem w sierpniu. Jej odpowiedz troche przeczy temu, co sama
    powiedziala.
    Jezeli ktos w zeszlym roku przekroczyl 50 tys. to automatycznie zostal
    vatowcem ,wiec jak moze tyczyc osob ktore przez caly roku byly z vatu
    zwiolnione? Mozecie mi to wyjasnic?
    MIX-NET

  • 2. Data: 2010-01-06 08:40:11
    Temat: Re: Ponowne zwolnienie z VATU
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 2010-01-06 09:17, Laaaris pisze:
> [...]
    > Jezeli ktos w zeszlym roku przekroczyl 50 tys. to automatycznie zostal
    > vatowcem ,wiec jak moze tyczyc osob ktore przez caly roku byly z vatu

    Sprawdz killka watkow nizej.
    Jezeli zostales vatowcem, bo przekroczyles prog 50tys. (ale nie 100tys),
    to mozesz skorzystac ze zwolnienia.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2010-01-06 08:56:41
    Od: "Laaaris" <l...@g...pl>

    Użytkownik "elephanto" <e...@c...it.gmail.com> napisał w wiadomości

    > Sprawdz killka watkow nizej.
    > Jezeli zostales vatowcem, bo przekroczyles prog 50tys. (ale nie 100tys),
    > to mozesz skorzystac ze zwolnienia.

    Wlasnie widze. Zostalem vatowcem, bo PRZEKROCZYLBYM prog 50 tys. Zrobilem to
    pare stow przed owym limitem, tylko nie pamietam jak to uzasadnilem w US? Z
    tego co wiem to po przekroczeniu limitu 50 tys. JUZ musialem byc vatowcem,
    tak zostalem poinformowany.

    MIX-NET