    From: MiSSieK <m...@m...mm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Postepowanie skarbowe - zignorowane pismo
    Date: Thu, 16 Aug 2007 14:18:56 +0200

    Witam,

    prowadzone jest przez Urzad Skarbowy postepowanie dotyczace dokonanych
    przeze mnie sprzedazy roznych rzeczy na Allegro.

    Dnia 23.05.2007 r zostalem wezwany do zapoznania sie z mat. dowodowym.
    Dnia 6.06.2007 r stawilem sie w Urzedzie Skarbowym w W-wie (bo tam bylem
    zameldowany tymczasowo - student) i obejrzalem material dowodowy. Tego
    materialu dowodowego bylo niemal tyle co encyklopedia wiec zazyczylem
    sobie kserokopie tych dokumentow zebym mogl na spokojnie w domu sie z
    nimi zapoznac. Odmowiono mi twierdzac ze ta sprawa jest prowadzona przez
    inny Urzad Skarbowy (tam gdzie jestem zameldowany na stale). W zwiazku
    z tym napisalem pismo o wydanie kserokopii tych dokumentow.
    Dnia 2.07.2007 r zlozylem NIP-3 bo zamieszkuje z powrotem w miejscu
    stalego zameldowania.
    W dniu dzisiejszym dostalem decyzje dotyczace w/w sprawy. Troche jestem
    zaskoczony bo moje pismo o wydanie kserokopii zostalo zignorowane.
    W skarbowce u mnie w miescie twierdza ze to nie z ich winy bo pismo bylo
    kierowane do Urzedu w W-wie i to oni powinni mi wydac kserokopie.
    Pokazywali pismo w ktorym jest napisane ze US W-wa przesyla dokumentacje
    wraz z moim pismem o wyd. kserokopii i ze mysleli ze to oznacza ze mi
    taka kserokopie wydali. Niestety nie mialo to miejsca.

    W zwiazku z tym pytanie, co ja w tym momencie moge zrobic?
    Moze jakies skargi, odwolania, zazalenia ?
    Do ktorego Urzedu Skarbowego mam ewentualnie pisac.
    Czy zostaje mi tylko Izba Skarbowa i odwolanie od decyzji ?

    MiSSieK
    gg:3330909