  • 1. Data: 2002-02-14 13:13:14
    Temat: Potwierdzenia salda?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    zacząłem dostawać jakieś dziwne pisma, z potwierdzeniem salda na
    31.12.2001. A to z TPSA, a to ze Spółdzielni Mieszkaniowej...
    Oczywiscie wszyscy chcą, żeby je odsyłać z potwierdzeniem. O co w tym
    chodzi? Czy ja mam wszystkim moim klientom też takie coś wysyłać?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-02-14 13:24:59
    Temat: Re: Potwierdzenia salda?
    Od: "Aleksandra" <a...@3...pl>

> [...]
    > Oczywiscie wszyscy chcą, żeby je odsyłać z potwierdzeniem. O co w tym
    > chodzi? Czy ja mam wszystkim moim klientom też takie coś wysyłać?

    Właśnie o to samo dokładnie chciałam zapytać. chodzi o rozliczenia z
    grudnia?
    aleksandra

  • 3. Data: 2002-02-14 13:26:12
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Tristan Alder napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >Oczywiscie wszyscy chcą, żeby je odsyłać z potwierdzeniem. O co w tym
    >chodzi? Czy ja mam wszystkim moim klientom też takie coś wysyłać?

    Jest obowiązek inwentaryzacji rozrachunków na koniec roku to wynika z ustawy
    o rachunkowości Jeśli masz pełną księgowość to przy kontroli biegły rzyczy
    sobie potwierdzenie zgodności sald z kontrahentem.Jeśli masz kp i r lub
    ryczałt to nie musisz wysyłać potwierdzeń.
    Jolka

  • 4. Data: 2002-02-14 13:29:37
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Pikorska Wiola napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >Jolka
    >
    >Mała poprawka jeśli ty nie musisz wysyłać a ktoś przysyła do ciebie a z
    saldem się zgadzasz to wypada wysłać podpisane( ja tak robię )
    Jolka

  • 5. Data: 2002-02-14 15:59:22
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Feb 2002 14:29:37 +0100, "Pikorska Wiola"

    Bosko... Cieszę się... Książka rządzi...

    >Mała poprawka jeśli ty nie musisz wysyłać a ktoś przysyła do ciebie a z
    >saldem się zgadzasz to wypada wysłać podpisane( ja tak robię )

    Spoko, odsyłam, ale to jakaś paranoja. Jak 100 firm na KH będzie sobie
    wysylało takie potwierdzenia, to niezły ruch będzie... No nic to...

  • 6. Data: 2002-02-14 22:37:47
    Od: p...@f...onet.pl (Andrzej Popowski)

    Thu, 14 Feb 2002 14:29:37 +0100, "Pikorska Wiola"

    >ustawy

    >saldem się zgadzasz to wypada wysłać podpisane( ja tak robię )
    >Jolka

    Ciekawe, bo otrzymalem tego typu prosbe od operatora GSM, ale z
    wyjasnieniem, ze o odpowiedz sa proszone podmioty wyszczegolnione w
    ustawie o rachunkowosci. Poniewaz prowadze kp, to zgodnie z prosba nie
    odpowiedzialem.

    Teraz pytanie, czy operator sie pomylil, czy tez inni proszacy sa
    nadgorliwi? Pytam, bo z ustawy przeczytalem wylacznie punkty, na ktore
    powolano sie w prosbie ;-)

    Pozdrowienia,

    Andrzej Popowski

  • 7. Data: 2002-02-15 07:56:14
    Temat: Re: Re: Potwierdzenia salda?
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 14 Feb 2002 22:37:47 GMT, p...@f...onet.pl (Andrzej
    Popowski) wrote:

> [...]
    >
    >Teraz pytanie, czy operator sie pomylil, czy tez inni proszacy sa
    >nadgorliwi? Pytam, bo z ustawy przeczytalem wylacznie punkty, na ktore

    Trochę się pospieszyli bo to według NOWEJ ustawy nie trzeba mieć
    potwierdzenia salda od osób nie prowadzących ksiąg rachunkowych.
    Pewnie chcieli zaoszczędzić sobie roboty co, biorąc pod uwagę ilość
    klientów, nie jest dziwne.

    Sławomir Dąbrowski