  • 1. Data: 2006-06-08 05:10:36
    Temat: Pozyczka - jakie formalnosci i ile zaplacic US?
    Od: "futrzak" <f...@w...se to.interia.pl>

    Witam

    Powiedzmy ze chce pozyczyc 150 tys od znajomego. Musze zrobic to oficjalnie
    na pismie, bo nie chce aby US sie czepial.
    Ile mam zaplacic do US za pozyczke takiej kwoty?
    Jakies pisma mam do US wysylac ze pozyczam?

    Pozdrawiam
    AF

  • 2. Data: 2006-06-08 11:58:15
    Temat: Re: Pozyczka - jakie formalnosci i ile zaplacic US?
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    futrzak wrote:
> [...]
    > na pismie, bo nie chce aby US sie czepial.
    > Ile mam zaplacic do US za pozyczke takiej kwoty?
    > Jakies pisma mam do US wysylac ze pozyczam?

    Spisujesz umowę pożyczki, kto, komu, kiedy i ile pożyczka i sposób
    spłaty, czy jednorazowo, czy ratami i w jakich terminach.

    US należy się 2% z tego.
    Druczek PCC-1.