  • 1. Data: 2006-06-07 20:36:05
    Temat: kolizja
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    Miałem pecha dzisiaj.Jadac spokojnie samochodem uczestniczyłem w
    kolizji.Sprawca kolizji był pijany jak bela kierowca.Było to tak ,jadący
    przedemną samochód wyprzedził poprzedzajacy go samochód i zatrzymał go
    ponieważ kierował nim pijany kierowca.Kierowca ten w panice dał wsteczny
    ruszył i uderzył we mnie(zderzak do wymiany i jeszce cos napweno
    przestawione).Policjant spisał moje dane i swiadków z samochodu który
    zatrzymał pijaka, zbadał moja trzeźwośc alkomatem(00),i powiedział że jestem
    wolny i mam sie zgłosic do swojego ubezpieczyciela.Na pytanie czy sprawca
    jest ubezpieczony nie odpowiedział mi,bo rzekomo sprawca nie miał
    dokumentów.Na drugie pytanie czy sprawca zostanie ukarany mandatem
    powiedział mi że nie bo sprawa idzie do sądu.O promile i dane sprawcy nawet
    nie pytałem,nie wiem czy dostałbym odpowiedź.Powiedziano mi ze wszystko
    bedzie w notatce policji (tu nazwa miasta).Czy policjant postąpił
    prawidłowo? Czy pzu może wydłużyć wypłate odszkodowania ze wzgledu na sprawe
    sądową?Czy skorzystac z sieci naprawczej rekomendowanej przez pzu?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-07 22:16:32
    Temat: Re: kolizja
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello minoryt,

    > Miałem pecha dzisiaj.Jadac spokojnie samochodem uczestniczyłem w
    > kolizji.Sprawca kolizji był pijany jak bela kierowca.

    Ale podatki zapłacił?

    [...]

    --
    Best regards,