  • 1. Data: 2002-11-20 20:57:43
    Temat: Zmiany danych firmy w czasie jej zawieszenia
    Od: "Piterek" <m...@o...pl>

    Witam
    Mam zawieszoną działalność ( firma jednoosobowa ), przymierzam się do jej
    ponownego działania. Chciałbym jednak zmienić nazwę firmy i zakres
    działalności. O ile wiem nalezy to zrobić w urzędzie miasta oraz kopie zmian
    dostarczyć do REGON i Urzędu Skarbowego. No i właśnie chciałbym wiedzieć,
    czy zgłoszenie tych zmian nie spowoduje, że będe musiał "odwiesić"
    działalność ?

    Drugie moje pytanie to czy można będąc na ryczałcie importować towary ?

    PitereK