  • 1. Data: 2005-04-28 17:40:05
    Temat: Praca zdalna za granicą
    Od: Adam Warski <a...@t...andthatpl>

    Witam,
    dostałem na 3 miesiące pracę w firmie, której siedziba znajduje się w
    Szwajcarii, ale pracuję z domu (w Polsce). Jak wygląda rozliczanie
    podatku w tym przypadku? Bo ani ja tego nie wiem, ani firma, w której
    mam pracować. Szukałem trochę w sieci i z tego co znalazłem wynika, że
    powinienem płacić podatek w obu krajach, przy tym przy rozliczeniu w
    Polsce mogę sobie podatek zapłacony w Szwajcarii odpisać. A kto płaci
    podatek w Szwajacarii, ja czy "oni"? Czy muszę tam składać jakieś zeznanie?

    --
    Pozdrowienia,
    Adam Warski

  • 2. Data: 2005-04-29 08:39:45
    Temat: Re: Praca zdalna za granicą
    Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl>

    A masz z nimi podpisaną umowę, czy oni po prostu kupują od ciebie
    produkt/usługę?

    Edyta

    Użytkownik "Adam Warski" <a...@t...andthatpl> napisał w
    wiadomości news:42711d6c$0$27726$f69f905@mamut2.aster.pl...