    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawo przeciw nam
    Date: Wed, 29 Dec 2004 13:27:45 +0100

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:cqu7bf$cdv$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Nie o to chodiz że jest bezpieczniejszy, tylko o to że po zakupie przez
    > Ciebie rzeczonego Mercedesa zamiast jednego złomu (9-letni Polonez) na
    > naszych drogach będą już dwa złomy.
    > Osobiście nie mam w tym żądnego interesu więc przyklaskuję każdemu
    > pomysłowi
    > który może ukrócić zaśmiecanie naszych dróg.

    Chodzi o to, że tego Poloneza już pewnie nikt nie kupi, kiedy jego cena
    będzie taka jak cena rok starszego Mercedesa np. symboliczna 2000 zł. więc
    będę go musiał oddać na złom. Tam gdzie powinno być jego miejsce. Czy teraz
    jest to jasne dla Pana? Będzie zatem jeden bezpieczniejszy 10 letni
    Mercedes, czy Volvo.

    Nawet jeżeli ktoś kupi tego Poloneza ode mnie za symboliczną wtedy wartość,
    powiedzmy 800 zł, to niedługo chyba już pojeździ :).

    W Polsce jeżdżą świetnie utrzymane i wciąż bezpieczniejsze Mercedesy np.
    190E, czy Volvo 740 z roku 1987. Wciąż cenione są ponad 10,000 zł !!!???!!!
    przez politykę rządu.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.