  • 1. Data: 2003-01-11 17:25:43
    Temat: Problem finansowania
    Od: Konstantyna <o...@w...ru>

    Mam obecnie samochod, ktory bardzo bardzo duzo pali. Chce go sprzedac i
    kupic na raty inny. Nie chce nowego, bo mam przywiazanie do pewnej
    marki, na ktora mnie z reszta jendak nie stac (jesli mial by to byc
    samochod nowy). Rzecz w tym, ze pomyslalem iz dobrze bylo by jednak
    wpuscic taki pojazd w koszty firmy, ktora prowadze. Problem polega na
    tym, iz jest to samchod osobowy i bez homologacji na ciezarowy. Nie ma
    kratki, ani zadnych dokumentow mowiacych o tym ze ma homologacje.
    Chcialbym sfinansowac ten samochod jakims np leasingiem - czy to jest
    mozliwe? mimo tego, ze nie ma kratki i ma powiedzmy 5 lat? gdzie o tym
    przeczytac?

  • 2. Data: 2003-01-11 23:15:35
    Temat: Re: Problem finansowania
    Od: "Makwi" <m...@t...pl>

> [...]
    > Chcialbym sfinansowac ten samochod jakims np leasingiem - czy to jest
    > mozliwe? mimo tego, ze nie ma kratki i ma powiedzmy 5 lat? gdzie o tym

    Mozna go leasingowac, ale nie bedzie to latwe. Malo firm zajmuje sie
    leasingiem tak leciwych samochodów( choc 5 lat dla niektórych marek to wcale
    nie tak duzo).
    Sprawdzenie czy samochód jest faktyczna osobówka = dowód rejes. + faktura
    pierwotna sakupu+ informacja od pierwotnego sprzedawcy ( jesli byl
    sprowadzany to sprawdz na SAD-zie )

    Da sie taki samochód wrzucic w koszty- tzn . wszystkie raty zwiazane
    leasingiem w kwocie brutto beda twoim KUP.

    pzdr
    MAKWI

    PS: osobiscie radze CI kredyt na taki samochód ( chodzi o jego wiek i
    zwiazane z tym koszta leasingu. Sa wieksze bo ryzykoo jest wieksze)