  • 1. Data: 2005-04-29 07:49:37
    Temat: Problem z PIT37 - UZ większe od podatku?
    Od: "AK" <a...@g...pl>

    Witam. Korzystam z programu PITy2004 z Gazety Wyborczej. Przychody w 2004
    miałem z własnej działalności PIT5L oraz z umów-zleceń. Na liniowy
    wypełniłem PIT36L i poszło gładko.

    Z umów-zleceń program staje przy wpisaniu Ubez Zdrow.
    Mój PIT 11/8 wygląda tak:
    52 - 430,00
    53 - 72,05
    54 - 357,95
    55 - 26,80
    75 - 69,95
    76 - 27,90

    Generalnie było to 9 umów na 45zł brutto i jedna na 20 czy 25zł.
    Przy wpisywaniu w PIT37 stawki za UbezZdrow program daje komunikat że
    UbezZdrow większe od podatku i czyści pole do wpisania, ale co mam wpisać? I
    nie rozumiem dlaczego UbezZdrow wyszło więcej od podatku. Skoro podatek i
    UbezZdrow są procentowo brane to albo wszystkim powinno wyjść więcej na
    UbezZdrow albo nikomu, albo czegoś nie rozumiem :(

    Bardzo proszę o szybką pomoc bo miałem zaraz jechać do US złożyć a dodzwonić
    się do nich nijak nie można.

    Dziękuję.

    AK.

  • 2. Data: 2005-04-29 09:01:25
    Temat: Re: Problem z PIT37 - UZ większe od podatku?
    Od: "Rav4" <b...@h...com>

    Trzeba zaznaczyć w programie, że wiele miejsc pracy i bedzie dobrze

    Rav4

  • 3. Data: 2005-04-29 09:38:18
    Od: "AK" <a...@g...pl>

    A ja w końcu się dodzwoniłem i pani z US kazała wpisać ZERO jako składki na
    UbezZdrow bo nie występuje podatek, dochód 430zł jest zwolniony z podatku,
    tak zrobiłem i poszło dalej, jako liniowiec chyba muszę traktować moje 36L i
    37 jako zupełnie odrębne zeznania?

    AK.