    From: "Slonko" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Problem z fakturami
    Date: Tue, 30 Mar 2004 17:10:26 +0200

    Poproszę o odpowiedź na 2 pytania

    1. Wystawiamy FV jako wydruki z komputera.Oczywiście sam numeruje, kolejno.
    Co, jeśli np. nie ma prądu - przychodzi klient i chce FV, jaki numer wypisać
    na tej papierowej? Kolejny po ostatniej z komputera? Wtedy będą 2 takie
    same, czy te papierowe mają mieć całkiem inną - nową numerację?

    2. Przez przypadek wystawiona FV w poprzednim roku, anulowałam ją -
    wystawilam nową w nowym roku. Tę pierwszą (złą) klient zabrał zanim sie
    zorientowałam, zaksięgował. Poprosiło notę korygującą, wystawia się noty
    korygujące do numerów faktur?? Ona była wystawiona dzień wcześniej po tej
    'właściwej'

    Agata