  • 1. Data: 2007-11-23 09:08:25
    Temat: Procedury celne - i co ja mam teraz zrobić ...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Jedna z (dużych) firm kurierskich dostarczyła przesyłkę bez poddania jej
    procedurze celnej.

    Niestety nie było mnie na miejscu (bo bym "pogonił" kuriera) i przesyłka
    została odebrana przez dziecko.

    W związku z tym nie ma SAD-u, nie jest naliczony VAT, szczęśliwie cła i
    tak nie ma tak więc problem jakby troszkę mniejszy.

    Moim celem jest wpuszczenie tego w koszty - zakup na był potrzeby DG.
    Co teraz z tym fantem zrobić?

    Z góry dziękuję za sugestie

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-11-23 20:31:20
    Temat: Re: Procedury celne - i co ja mam teraz zrobić ...
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotrek wrote:
    > Jedna z (dużych) firm kurierskich dostarczyła przesyłkę bez poddania
    > jej procedurze celnej.
    > Co teraz z tym fantem zrobić?

    Zgłosić do odprawy celnej.
    Najlepiej zapytaj w UC.