    From: Łukasz <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Produkcja z elementow nieudokemnowanych
    Date: Sun, 7 Aug 2005 18:58:31 +0200

    Witajcie,

    Mam pytanie i prosze o pomoc, jak najlepiej to zalatwic. Otoz, zlozylem z
    czesci urzadzenie i mam na nie kupca. Problem w tym, ze chce na to wystawic
    fakture, a wiekszosc elementow wchodzacych w sklad urzadzenia pochodzi z
    moich prywatnych zbiorow (elementy elektroniczne) oraz kilka zakupionych na
    gieldzie bez zadnych dowodow zakupu. Czy moge takie urzadzenie sprzedac na
    fakture biorac cala kwote, za jaka sprzedam, jako marze (koszt
    wyprodukowania 0zł)? Czy moze lepiej wystawic fakture za usluge montazu
    urzadzenia nie wnikajac w to, skad mialem elementy skladowe?
    Cena urzadzenia wyniesie okolo 200 zl.

    pozdrawiam,
    loookas