  • 1. Data: 2007-01-07 15:28:00
    Temat: Program F-K poszukiwany
    Od: "Marcin Salacinski" <m...@g...com>

    Witam wszystkich.
    Nie jestem ekonomista wiec prosze o wyrozumialosc. Poszukuje programu
    f-k do malej firmy. F-K to moze za duzo powiedziane, wyjasnie o co mi
    chodzi. Glownie zadania to wystawianie, przegladanie, wyszukiwanie
    dokumentow sprzedazy/uslug.
    Program ma sluzyc do wystawiania faktur w 3 walutach (PLN/USD/EUR) i
    miec mozliwosc wyszukiwania wystawionych dokumentow wg podstawowych
    kryteriow. Bardzo wazna jest rowniez obsluga kilku stawek VAT (0, 22,
    zwolniony, itp). Oczywiscie powinien miec mozliwosc budowania bazy
    kontrahentow. Firma, ktora go potrzebuje, wspolpracuje z krajami z Uni
    jak i z krajami z poza UE.
    Co do kwestii technicznych fajnie by bylo, aby pracowal w konfiguracji
    klient-serwer. W pozniejszym terminie baza danych by wyladowala na
    osobnej maszynie.

    Jezeli NTG prosze o skierowanie na odpowiednia.

    Dzieki za podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2007-01-07 15:28:40
    Temat: Re: Program F-K poszukiwany
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Marcin Salacinski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    > Co do kwestii technicznych fajnie by bylo, aby pracowal w konfiguracji
    > klient-serwer. W pozniejszym terminie baza danych by wyladowala na

    CDN Optima.

  • 3. Data: 2007-01-07 22:09:33
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org>

    > CDN Optima.

    Potwierdzam, Optima. Mam klienta, który nawet faktury dla klientów z
    zagranicy drukuje z Optimy w ich językach :)

    Wojtek

  • 4. Data: 2007-01-08 08:13:13
    Od: "oprogramowanie" <b...@o...pl>

    PolkaSQL http://www.odl.com.pl/polkasql.htm
    PolkaSQL-Standard http://www.odl.com.pl/standard.htm

  • 5. Data: 2007-01-08 15:17:32
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

> [...]
    > osobnej maszynie.
    >
    > Jezeli NTG prosze o skierowanie na odpowiednia.

    Przetestuj program Smart
    http://www.smart-system.pl

    Pozdrawiam
    Marcin