  • 1. Data: 2007-01-07 10:50:56
    Temat: limit 20tys czy 40tys w 2007
    Od: "groups" <g r o u p s [at] q u e s t [dot] pl>

    Witam,
    w poprzednich latach działalności limit sprzedaży dla "prywatnych"
    nie przekroczył 20tys i nie trzebab było wprowadzać kasy fisk.

    Jak jest zatem z limitem na 2007 rok. Wyczytałem że jeśli w poprzednich
    latach
    nie przekroczono limitu to w następnych latach limit ten wynosi 40 tyś.
    Czy tak jest?

    I jeszcze jedno - limit liczymy brytto przy sprzedaży detalicznej? Ale tylko
    dla
    osób prywatnych, bo rozumiem że nie ma limitów i kas przy fakturowaniu
    firm.?

    --
    groups

  • 2. Data: 2007-01-07 12:27:29
    Temat: Re: limit 20tys czy 40tys w 2007
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > w poprzednich latach działalności limit sprzedaży dla "prywatnych"
    > nie przekroczył 20tys i nie trzebab było wprowadzać kasy fisk.

    Nie licząc sprzedaży pewnych specyficznych rzeczy/usług,
    gdzie już nawet sprzedaż 1 osobie pociągała obowiązek kasy.

    Czy to co napisałem wyżej to PRAWDA czy FAŁSZ?

    latet

  • 3. Data: 2007-01-07 15:00:46
    Od: "groups" <g r o u p s [at] q u e s t [dot] pl>

    Użytkownik "latet" <s...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Nie licząc sprzedaży pewnych specyficznych rzeczy/usług,
    > gdzie już nawet sprzedaż 1 osobie pociągała obowiązek kasy.
    >
    > Czy to co napisałem wyżej to PRAWDA czy FAŁSZ?

    Zgadza się. Ja jednak pytam o sprzedaż pozostałą, a nie tą przy której nawet
    10 zł
    trzeba nabić na kasę.

    --
    groups

  • 4. Data: 2007-01-07 20:38:38
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Zgadza się. Ja jednak pytam o sprzedaż pozostałą, a nie tą przy której
    > nawet 10 zł
    > trzeba nabić na kasę.

    A czy książki (literatura piękna) nie zaliczają się przypadkiem
    do tej "trefnej" grupy?

    Dzięki,

    latet