  • 11. Data: 2005-12-18 17:20:42
    Temat: Re: Program Mala Ksiegowość Rzeczpospolitej- skad pobrac?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    DaNsOuNd wrote:

    > > A ktos chetny na wysylke pocztą? :)
    > >

    > Tak, pisałem na priva ale bez echa :(

    Hmmm, musialem z rozmachu chyba skasowac razem z innym spamem :)

    Poprosze repost :)

    --
    uwaga zmiana nika i imajli - ale to dalej to dalej ja ;) tak tak!!!!
    ________________

  • 12. Data: 2005-12-19 20:49:56
    Temat: Re: Program Mala Ksiegowość Rzeczpospolitej - jak zaksiegowac ?
    Od: <@neostrada.pl>

    A ja mam takie pytanko?

    Przy prowadzeniu ewidencji pojazdu, która wartość powinna być większa:
    poniesionych kosztów za paliwo, czy ta wynikająca z rozpisanego przebiegu
    pojazdu?

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-12-20 08:09:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Dec 2005, it was written:

    > A ja mam takie pytanko?
    >
    > Przy prowadzeniu ewidencji pojazdu, która wartość powinna być większa:
    > poniesionych kosztów za paliwo, czy ta wynikająca z rozpisanego przebiegu
    > pojazdu?

    ...chyba pytanie nie jest zrozumiałe.
    *Któraœ* wartoœć może być większa ! (a zakazdu żeby przypadkiem
    były równe co do grosza też nie ma).
    Możesz objaœnić o co ci chodzi ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2005-12-20 12:56:21
    Od: Krisso <k...@g...pl>

    @neostrada.pl napisał(a):
    > A ja mam takie pytanko?
    >
    > Przy prowadzeniu ewidencji pojazdu, która wartość powinna być większa:
    > poniesionych kosztów za paliwo, czy ta wynikająca z rozpisanego przebiegu
    > pojazdu?

    Księgujesz zawsze mniejszą, ponieważ możesz uznać za koszt poniesione
    wydatki do wysokości limitu wynikającego z kilometrówki.

    --
    Krisso

  • 15. Data: 2006-01-06 12:54:01
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <do104r$dlj$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > No u mnie ze cztery edycje leżakują :-)

    A nie leżakują jakieś Kadry i Płace Rz? Bo chętnie odkupię za jakieś
    symboliczne piwo.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.