    From: Norbert <n...@g...USUNTO.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Program Pity2007
    Date: Sun, 20 Jan 2008 01:54:48 +0100

    W zeszłym roku sam robiłem zeznanie podatkowe w programie Pity2006 i
    poszło ok.
    W tym roku niestety program pity2007 jest juz inny i nie moge sie połapać.
    Jako że do zeszłorocznego rozliczenia miałem kilka pit11 od pracodawców
    w programie mogłem dodawac nowe dane z kazdego pit11 po kolei.
    W pity2007 juz nie widze takiej opcji.
    Pomozcie bo albo ja zle patrze albo program jest do kitu.
    Wybieram druk pit37+pit-o bo odliczam internet ale tam moge tylko gole
    dane z jednego pit11 wpisac a co z resztą?

    Poza tym jeden z pracodawcow przyslal mi pit11 przy probie ktorego
    wprowadzenia dane nie sa zgodne z tym co pokazuje program. Konkretnie
    pracodawca w rubryce "składki na ubezpieczenie zdrowotne o ktorych mowa
    w art.21 ust.1 pkt.46 ustawy" wpisał mi kwotę 32,66. A gdy ja probuje
    wpisac ja do formularza pit37 to program uparcie po zatwierdzeniu
    pokazuje mi 0.
    Czy to moze pit11 przysłany przez pracodawce jest zle wypełniony?
    Pozdrawiam i prosze o pomoc.