  • 1. Data: 2008-01-20 00:54:48
    Temat: Program Pity2007
    Od: Norbert <n...@g...USUNTO.com>

    W zeszłym roku sam robiłem zeznanie podatkowe w programie Pity2006 i
    poszło ok.
    W tym roku niestety program pity2007 jest juz inny i nie moge sie połapać.
    Jako że do zeszłorocznego rozliczenia miałem kilka pit11 od pracodawców
    w programie mogłem dodawac nowe dane z kazdego pit11 po kolei.
    W pity2007 juz nie widze takiej opcji.
    Pomozcie bo albo ja zle patrze albo program jest do kitu.
    Wybieram druk pit37+pit-o bo odliczam internet ale tam moge tylko gole
    dane z jednego pit11 wpisac a co z resztą?

    Poza tym jeden z pracodawcow przyslal mi pit11 przy probie ktorego
    wprowadzenia dane nie sa zgodne z tym co pokazuje program. Konkretnie
    pracodawca w rubryce "składki na ubezpieczenie zdrowotne o ktorych mowa
    w art.21 ust.1 pkt.46 ustawy" wpisał mi kwotę 32,66. A gdy ja probuje
    wpisac ja do formularza pit37 to program uparcie po zatwierdzeniu
    pokazuje mi 0.
    Czy to moze pit11 przysłany przez pracodawce jest zle wypełniony?
    Pozdrawiam i prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2008-01-20 01:14:54
    Temat: Re: Program Pity2007
    Od: Norbert <n...@g...USUNTO.com>

    dodam ze w pity2006 opcja dodawania danych z poszczegolnych pit11
    nazywała się chyba dodaj kolejnego pracodawcę lub pit11

  • 3. Data: 2008-01-20 03:50:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Norbert wrote:
> [...]
    > Wybieram druk pit37+pit-o bo odliczam internet ale tam moge tylko gole
    > dane z jednego pit11 wpisac a co z resztą?

    Ty jesteś do kitu :)
    Pododawaj wszystkie cyferki razem i już.

> [...]
    > w art.21 ust.1 pkt.46 ustawy" wpisał mi kwotę 32,66. A gdy ja probuje
    > wpisac ja do formularza pit37 to program uparcie po zatwierdzeniu

    bo coś skopałeś.

    przyślij pity to ci powiem co skopałeś.

  • 4. Data: 2008-01-20 07:18:47
    Od: "rudy" <r...@c...com>

    ja zawsze tym samym programem robilem rozliczenie - prosze o podanie linku
    pociagne sobie nowy rok 2007 dzieki..

    F.

  • 5. Data: 2008-01-31 17:20:02
    Od: "Blaise" <b...@o...pl>

    wpisuj w każdym polu, np. 10000+14000+... i on wyświetli sumę.

  • 6. Data: 2008-01-31 20:33:24
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Norbert,

    W Twoim liście datowanym 20 stycznia 2008 (01:54:48) można przeczytać:
    N> Pozdrawiam i prosze o pomoc.

    Pomyliłeś programy. Mam programy Pity200x od kilku lat
    i takiej opcji nie było. Była w innym programie,
    ale nie pamiętam jak się nazywał. Może przestali
    go pisać.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas