  • 1. Data: 2010-02-16 19:38:08
    Temat: Program do PITów
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    Witam !

    Poszukuję programu do wypełnienia PITu. Znalazłem jak na razie kilkanaście
    które wymuszają na mnie przekazanie 1% na pewne organizacje. Ja chciałbym
    przekazać na zupełnie inną. Jakiś link ? Nazwa ? Nie ukrywam, że jestem
    zmęczony szukaniem.

    --
    VSS http://vss.pl

  • 2. Data: 2010-02-16 20:43:55
    Temat: Re: Program do PITów
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    VSS w <news:hles6v$6e9$1@opal.icpnet.pl>:

> [...]
    > które wymuszają na mnie przekazanie 1% na pewne organizacje. Ja chciałbym
    > przekazać na zupełnie inną. Jakiś link ? Nazwa ? Nie ukrywam, że jestem

    Pity2009 autorstwa Marcina Konopki (Przedsiębiorstwo Infirmatyczne IPS)
    <http://www.pity.pl>

    Zachęcam do spojrzenia w licencję :-D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-02-16 20:56:02
    Od: Marcin Sroczyk <s...@w...home.pl>

    On Tue, 16 Feb 2010 20:38:08 +0100, "VSS" <v...@v...pl> wrote:

> [...]
    >które wymuszają na mnie przekazanie 1% na pewne organizacje. Ja chciałbym
    >przekazać na zupełnie inną. Jakiś link ? Nazwa ? Nie ukrywam, że jestem

    Zobacz ten:
    http://pit.dobry.pl/

    73! :)

  • 4. Data: 2010-02-17 07:59:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@i...dyndns.org.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Pity2009 autorstwa Marcina Konopki (Przedsiębiorstwo Infirmatyczne
    > IPS) <http://www.pity.pl>
    >
    > Zachęcam do spojrzenia w licencję :-D

    Rowniez polecam. Stosuję od kilku dobrych lat.
    Program poleca jedna konkretna organizacje, ale mozna wybrac rowniez inne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 5. Data: 2010-02-17 14:39:01
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    'Tom N' pisze:
    > Pity2009 autorstwa Marcina Konopki (Przedsiębiorstwo Infirmatyczne IPS)
    > <http://www.pity.pl>
    >
    > Zachęcam do spojrzenia w licencję :-D

    A co tam jest takiego ciekawego w licencji?

  • 6. Data: 2010-02-17 14:46:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    krzysiek w <news:hlgv21$1lh$2@news.dialog.net.pl>:

    > A co tam jest takiego ciekawego w licencji?

    Juz Budzik napisał...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2010-02-17 21:59:29
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    'Tom N' wrote:

    > Pity2009 autorstwa Marcina Konopki (Przedsiębiorstwo Infirmatyczne
    > IPS) <http://www.pity.pl>
    >
    > Zachęcam do spojrzenia w licencję :-D

    tnx, ten działa poprawnie

    --
    VSS http://vss.pl

  • 8. Data: 2010-03-19 20:39:55
    Temat: Re: Re:_Program_do_PITów
    Od: "Mjak3m" <matylda3333@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Hej też mnie wkurzało to wymuszanie 1%, ale znalazłam bardzo przyjazny jakiś nowy
    program e-pity - tez mają listę, które wspierają, ale wystarczy wejść w o programie i
    zaznaczyć, że chcę samodzielnie wpisać OPP i jest OK. Polecam mi PIT36 zajął
    dosłownie 15 minut