    From: "Maciek S." <mszczer[spamunielubie]@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Program do faktur
    Date: Sat, 10 Dec 2005 12:16:02 +0100

    Witam,

    Może nie ta grupa (w razie czego proszę o pomoc w wskazaniu właściwej
    grupy), w razie czego przepraszam.
    Poszukuje programu do fakturowania. Przez ostatnie 2 tygodnie sprawdziłem
    około 50 różnych programów ale z każdym było coś nie tak. Moje wymagania,
    które taki program powinien spełniać:
    - dowolnie długi opis pozycji na fakturze (większość programów wprowadza
    ograniczenie w długości znaków).
    - możliwość dodania np. komentarza do każdej pozycji lub opis gdzieś na
    fakturze - np. pod fakturą (dostarczając do klienta towary z różnych
    zamówień zmuszeni jesteśmy identyfikować, jakich poszczególnych zamówień
    dotyczą poszczególne pozycje na fakturze) - jeden z programów który
    testowałem w ostatniej kolumnie faktury miał pole uwagi - takie rozwiązanie
    byłoby ok., ale niestety już nie jestem w stanie zidentyfikować tego
    programu - tyle ich było ...
    - możliwość wystawiania faktu eksportowych i faktur WDT (z uwzględnieniem
    możliwości rozliczania podatku przez nabywcę),
    - w związku ze sprzedażą zagraniczną i konieczność składania sprawozdań
    Intrastat program powinien mieć możliwość drukowania do faktur zestawień
    pozycji z wagami poszczególnych pozycji na fakturze, lub możliwość
    dołączenia do faktury kolumny z wagą poszczególnych pozycji (może być
    wprowadzana ręcznie).

    Program nie musi mieć modułu magazynowego.
    Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

    Maciek S.