  • 1. Data: 2005-12-10 11:16:02
    Temat: Program do faktur
    Od: "Maciek S." <mszczer[spamunielubie]@wp.pl>

    Witam,

    Może nie ta grupa (w razie czego proszę o pomoc w wskazaniu właściwej
    grupy), w razie czego przepraszam.
    Poszukuje programu do fakturowania. Przez ostatnie 2 tygodnie sprawdziłem
    około 50 różnych programów ale z każdym było coś nie tak. Moje wymagania,
    które taki program powinien spełniać:
    - dowolnie długi opis pozycji na fakturze (większość programów wprowadza
    ograniczenie w długości znaków).
    - możliwość dodania np. komentarza do każdej pozycji lub opis gdzieś na
    fakturze - np. pod fakturą (dostarczając do klienta towary z różnych
    zamówień zmuszeni jesteśmy identyfikować, jakich poszczególnych zamówień
    dotyczą poszczególne pozycje na fakturze) - jeden z programów który
    testowałem w ostatniej kolumnie faktury miał pole uwagi - takie rozwiązanie
    byłoby ok., ale niestety już nie jestem w stanie zidentyfikować tego
    programu - tyle ich było ...
    - możliwość wystawiania faktu eksportowych i faktur WDT (z uwzględnieniem
    możliwości rozliczania podatku przez nabywcę),
    - w związku ze sprzedażą zagraniczną i konieczność składania sprawozdań
    Intrastat program powinien mieć możliwość drukowania do faktur zestawień
    pozycji z wagami poszczególnych pozycji na fakturze, lub możliwość
    dołączenia do faktury kolumny z wagą poszczególnych pozycji (może być
    wprowadzana ręcznie).

    Program nie musi mieć modułu magazynowego.
    Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

    Maciek S.

  • 2. Data: 2005-12-10 12:20:45
    Temat: Re: Program do faktur
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co>

    A ile gotowy byłbyś za niego zapłacić?
    Pozdrawiam
    Darek

  • 3. Data: 2005-12-10 12:44:42
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sat, 10 Dec 2005 13:20:45 +0100, pisarczyk napisał(a):

    > A ile gotowy byłbyś za niego zapłacić?

    Dobre pytanie ;)

    ----
    Mieczysław

  • 4. Data: 2005-12-10 14:39:49
    Od: "Irek Makowski" <imaks'delete'@neostrada.pl>

    Użytkownik "Maciek S." <mszczer[spamunielubie]@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > około 50 różnych programów ale z każdym było coś nie tak. Moje wymagania,

    Może Subiekt GT ? Płatny.
    Ale chyba nie sądzisz, że Twoje wymagania może spełnić jakiś freeware ?

    Pozdrowka,

    Irek Makowski

  • 5. Data: 2005-12-10 20:45:32
    Od: "Maciek S." <mszczer[spamunielubie]@wp.pl>

    <ciach>
    > Może Subiekt GT ? Płatny.
    > Ale chyba nie sądzisz, że Twoje wymagania może spełnić jakiś freeware ?
    >
    > Pozdrowka,
    >
    > Irek Makowski

    Oczywiście szukam programu jak najbardziej płatnego. Sprawdzałem Subiekta
    EUR (albo jakoś tak) i niestety pozycja faktury miała ograniczenie co do
    ilości znaków.
    Co do Twoich przedmówców, to nie jestem w stanie określić kwoty ile byłbym w
    stanie zapłacić, bo nie ja będę o tym decydował. Ja propozycję programu mogę
    przedstawić swojemu szefowi a on podejmie decyzje finansowe. Z programów
    które sprawdzałem cena oscylowała pomiędzy 400 a 1000 zł i myślę, że tyle
    moja firma byłaby gotowa wydać.

    Pozdrawiam,
    Maciek

    PS. Sprawdzałem również "Fakturzystę" firmy JZK. Super program, leni
    niestety ma denerwującą funkcję - wszystkie faktury, nawet te wystawione w
    EUR mają sumę przedstawioną również w PLN. Wyobrażam sobie zdziwienie
    naszego np. niemieckiego kontrahenta, który na fakturze będzie miał dwie
    kwoty do zapłaty.

  • 6. Data: 2005-12-11 10:41:21
    Od: "Bantu" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Maciek S." <mszczer[spamunielubie]@wp.pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > EUR mają sumę przedstawioną również w PLN. Wyobrażam sobie zdziwienie
    > naszego np. niemieckiego kontrahenta, który na fakturze będzie miał dwie

    Nie wiem jak wygląda faktura z "Fakturzysty", ale kwota do zapłaty przedstawiona
    w EURo i złotówkach to przecież normalna sprawa.., więc nie rozumiem?

    A.

  • 7. Data: 2005-12-11 16:43:35
    Od: huri-khan <e...@x...puvc.cy>

    Dnia Sat, 10 Dec 2005 12:16:02 +0100, Maciek S. napisał(a):

    > Program nie musi mieć modułu magazynowego.
    > Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

    Może coś z rodziny Symfoni ?
    Wejdź na www.symfonia.pl i sprawdź.

    --
    [Pozdrawiam][huri-khan][GG 177094][klub.chip.pl/rasrob]
    Jesli wodka w pracy szkodzi, porzuc prace, o co chodzi.

  • 8. Data: 2005-12-12 13:23:27
    Od: abyss <b...@i...pl>

    Podepnę się z nieco podobnym tematem.

    Co polecicie z oprogramowania do faktur i prowadzenia wpisów do księgi
    P-R oraz rejestrów zakupów i sprzedaży VAT.
    Dla małej firmy (powiedzmy do łacznie ok. 1000 dokumentów księgowych) -
    ale POD LINUXA i z najlepiej z licencją GPL? Coś takiego wogóle istnieje?

  • 9. Data: 2005-12-12 13:30:02
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co>

    > i z najlepiej z licencją GPL?
    Ty też pracujesz za darmo?