  • 11. Data: 2005-11-02 12:44:34
    Temat: Re: Program do wystawiania faktur VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 31 Oct 2005, gollum wrote:

    > A czy wiesz, co sie dzieje z Twoimi danymi? Jesli masz je na swoim dysku, to
    > sa poniekad bezpieczne, jesli u kogos na serwerze, roznie z tym bywa...

    IMVHO tak Ÿle nie wyglšda.
    Co innego podany to kiedyœ serwis który proponował "usługi księgowe"
    niejako w czarnej dziurze - bez podania danych firmy obsługujšcej,
    bez adresów, telefon komórkowy i koniec listy.
    Tu sš dane pozwalajšce fizycznie sprawdzić co kto i jak - samo w sobie
    znacznie podnosi to wiarygodnoœć serwisu.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2005-11-02 12:57:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 31 Oct 2005, Monisia wrote:

    > Po drugie, dane na moim dysku sš raczej mało bezpieczne.

    Slogan: "użytkownicy komputerów dzielš się na tych co robiš
    backupy i tych co będš je robić" !

    > Moja znajoma korzysta z jednego komputera razem ze swoimi dziećmi, niemal co
    > miesišc musi przychodzić fachowiec i podnosić system. I to nazywasz
    > bezpieczeństwem?

    Ja bym nazwał brakiem logiki w korzystaniu...

    Ile urzšdzeń służšcych do DG wykorzystuje się "razem z dziećmi" ?
    Akurat w omawianym przypadku małym (relatywnie) kosztem dałoby się
    zapewnić "bezpieczeństwo" (zabezpieczenia danych) o kilka rzędów
    wielkoœci.
    Koszt: drugi (większy) harddysk.
    Dla dzieci (ten większy). Z małš partycjš ("nie dotykać bo...")
    na backup dysku "do DG".
    I oczywiœcie odłšczane zasilanie (może być szuflada, jakieœ 50 zł
    metalowa szuflada z wentylatorem) a nie "po prostu osobny dysk do DG".

    Widzisz problem(y) ?
    Pierwszym jest wpadnięcie na pomysł że sprzęt "do DG" ma
    służyć dzieciom do zabawy.
    A drugim niespytanie tegoż fachowca co wypadałoby zrobić
    jak już się na pierwszy pomysł wpadło :> !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2005-11-02 17:57:00
    Od: "radzio" <d...@s...pl>

    Sz.P. Rafal M <m...@p...gazeta3.4pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Jaki bezplatny program do wystawiania fVAT polecacie?

    Witam,

    Polecam Megafakturke (uzywam od roku) http://www.megakomp.pl/ Wczesniej
    byla w pelni darmowa, teraz trzeba wyslac sms. Jednak warto!

    Pozdrawiam,
    radzio

    --
    www.telefirma.pl
    Usługi Informatyczne

  • 14. Data: 2005-11-03 12:30:09
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0511021344400.2636@athlon>,

    > Slogan: "użytkownicy komputerów dzielš się na tych co robiš
    > backupy i tych co będš je robić" !

    [o logice]

> [...]
    > służyć dzieciom do zabawy.
    > A drugim niespytanie tegoż fachowca co wypadałoby zrobić
    > jak już się na pierwszy pomysł wpadło :> !

    Eee, skoro ten fachowiec co miesiąc przychodzi, to albo ma powód, albo
    nie zna odpowiedzi.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.