  • 1. Data: 2005-10-26 13:27:16
    Temat: kody ZUS
    Od: madi <m...@g...pl>

    Witam
    Prosze mnie pokierować gdzie w internecie znajdę listę kodów
    wyrejestrowania płatnika składek. Szukałam juz na stronie ZUs-u ale nie
    znalazłam aktualnych kodów?
    Przecież tam powinny być?
    Czy ja źle szukam?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za wskazówki.

  • 2. Data: 2005-10-26 17:49:28
    Temat: Re: kody ZUS
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "madi" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przecież tam powinny być?
    > Czy ja źle szukam?
    > Pozdrawiam i z góry dziękuję za wskazówki.

    Na druku ZUS ZWPA kod przyczyny wyrejestrowania 111
    Na druku ZUS ZWUA kod 100 przy wszystkich ubezpieczeniach.
    Jeśli kończy się działalność z ostatnim dniem X m-ca to wyrejestrowanie z
    ZUS jest od 01.11,2005
    Kody są w płatniku, trzeba byłoby ściągnąć ten program do tworzenia
    dokumentów do ZUS i tam szukać.
    Jeśli coś jeszcze potrzeba to pytać postaram się odpowiedziedż.