  • 1. Data: 2005-10-26 14:36:37
    Temat: Ryczałt-pytanie
    Od: "Nismo" <w...@a...pl>

    Witam serdecznie.
    Mam takie pytanie:
    czy będąc na ryczałcie mogę wpisać na dowody wewnętrzne zakupiony towar
    (używany) i czy muszę mieć dodatkowo dowody zakupu na w/w przedmioty. A w
    razie kontroli co muszę przedstawić dowody sprzedaży czy kupna i sprzedaży.
    Dziękuję i pozdrawiam

    nismo

  • 2. Data: 2005-10-26 17:52:05
    Temat: Re: Ryczałt-pytanie
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Nismo" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (używany) i czy muszę mieć dodatkowo dowody zakupu na w/w przedmioty. A w
    > razie kontroli co muszę przedstawić dowody sprzedaży czy kupna i

    Należy trzymać dowody zakupu idowody sprzedaży.
    Może też być dowód wewnętrzny z danymi osoby od której się kupiło /bo ona
    musi chyba od sprzedaży zapłacić podatek/.

  • 3. Data: 2005-10-28 11:33:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Oct 2005, Maria wrote:

    > Należy trzymać dowody zakupu idowody sprzedaży.
    > Może też być dowód wewnętrzny z danymi osoby od której się kupiło

    IMHO to powinien być jej rachunek (rachunek wystawiony przez
    sprzedającego) lub przynajmniej załączone pokwitowanie...

    > /bo ona musi chyba od sprzedaży zapłacić podatek/.

    Masz na myśli PCC ponad 1000 zł ?
    Czy dość rzadki (przy używanych) podatek dochodowy ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)