  • 1. Data: 2008-02-11 06:32:03
    Temat: Program platnik
    Od: "dexth" <d...@o...pl>

    Nie o podatkach. Moz ektos pracuje na Platniku i jestto proste. Pracuje od niedawna
    na Platniku. Jest tam automatycznie wstawiony warunek zmiany hasla co 30 dni. Gdzie
    wejsc,aby to zmienic i nie zmieniać hasła co 30 dni?

    Moze kto pomoże?
    Pozdr dexth

  • 2. Data: 2008-02-11 07:07:18
    Temat: Re: Program platnik
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 11 Feb 2008 07:32:03 +0100, dexth napisał(a):

> [...]
    > od niedawna na Platniku. Jest tam automatycznie wstawiony warunek zmiany
    > hasla co 30 dni. Gdzie wejsc,aby to zmienic i nie zmieniać hasła co 30

    Start/uruchom/regedit
    Szukamy klucza HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\PROKOM Software
    SA\Płatnik\N.NN.NNN\Parametry\LimitHasła i zmieniamy na żądany. Nie wiem
    jakie jest maksimum dopuszczalne - napewno działa 999

  • 3. Data: 2008-02-11 07:16:45
    Od: "dexth" <d...@o...pl>

    [.......]

    Wielkie dzięki, dla mnie to trochę skomplikowane, już zrobiłem, 999999 przyjęło i
    zapisało. Nigdy bym do tego nie doszedł.

    pozdr dexth

  • 4. Data: 2008-02-11 07:21:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 11 luty 2008 08:16
    (autor dexth
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <foot4l$n89$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Wielkie dzięki, dla mnie to trochę skomplikowane, już zrobiłem, 999999
    > przyjęło i zapisało. Nigdy bym do tego nie doszedł.

    Przyjmie dowolne! Ale jak dasz za duże to nie będzie działać. Nie szalej.
    9999 jeszcze działa. Po co Ci 999999? 9999 to 27 lat :D Koniecznie
    potrzebujesz 2 739 lat? Nie wiem czy tam nie jest int po prostu i
    przekroczysz.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 5. Data: 2008-02-11 07:39:14
    Od: "dexth" <d...@o...pl>

    [......]

> [...]
    > 9999 jeszcze działa. Po co Ci 999999? 9999 to 27 lat :D Koniecznie
    > potrzebujesz 2 739 lat? Nie wiem czy tam nie jest int po prostu i

    Masz rację, zagalopowałem się. Juz zrobiłem na 9999.

    dzieki, pozdr dexth

  • 6. Data: 2008-02-13 10:05:30
    Od: Jano <k...@p...onet.pl>

    dexth pisze:
> [...]
    na Platniku. Jest tam automatycznie wstawiony warunek zmiany hasla co 30 dni. Gdzie
    wejsc,aby to zmienic i nie zmieniać hasła co 30 dni?

    http://platnik.fork.pl/

    i jeszcze inne płatnikowe ciekawostki ;)

    Jano