    From: "adam" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Prośba o interpretacje - pismo do US - jak napisać
    Date: 21 Mar 2007 05:25:39 -0700

    Witam, czy ktoś z Was moze mi poradzić, podeslać wzór pisma do Urzedu
    Skarbowego z prośbą o interpretacje przepisów podatkowych? Chodzi o
    prosta rzecz, kwestia odliczenia kosztów dojazdu do miejsca pracy.
    Dojezdzam do pracy dwoma autobusami, na obie linie mam bilety
    miesieczne z tym ze jeden przewoznik daje mi bilet z nadrukowanym moim
    imieniem i nazwiskiem a drugi daje mi legitymacje z moim imieniem i
    nazwiskiem a sam bilet jest z legitymacja powiazany numerem
    legitymacji. Urzad skarbowy nie potrafi mi jednoznacznie odpowiedziec
    na pytanie czy moge sobie odliczyc koszty za oba bilety, napisalem
    wiec interpretacje ale interpretacja ma "braki formalne", nie do konca
    rozumiem w ktorym miejscu bo tego nie powiedzieli, wzoru rowniez nie
    potrafia podac, mam sobie poszukac w ordynacji podatkowej...