    From: "parrot" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Prosba o opinie - ifirma
    Date: Wed, 23 Mar 2005 23:54:06 +0100

    Witam,

    Mam pytanie, czy warto ryzykowac wlasnoreczne prowadzenie ksiag za pomoca
    serwisu www.ifirma.pl

    Nie jestem do konca taka ciemna masa, mysle, ze by mdala rade, ale jest
    kilka rzeczy, ktorych sie obawiam:

    1. poufnosc danych (i to, ze mi jednak wyfruna w powietrze ktoregos dnia,
    choc niby to samo mogloby sie zdarzyc i z biurem rachunkowym).
    2. Anonimowosc tej firmy (nazwa firmy i nr gg to troche malo chyba)
    3. kruczki i wrony prawa podatkowego i innych zusow - niby program sam
    liczy, prosty jest jak cep, ale jak o czyms zapomna?

    Ogolnie pomysl super. Tylko ciekawa jestem opinii tu obecnych.

    Pozdrawiam
    parrot

    PS Nie kieruje mna cena bynajmniej. Zdaje sobie z tzw. "srednich" stawek dla
    malutkiej 1 osobowej DG w Warszawie i stac mnie na to. Mam natomiast zle
    doswiadczenia z biurami rachunkowymi:

    1. albo nie maja licencji (rzadko, ale jednak)
    2. albo sa "wazniejsi niz stowa przed pierwszym" i baaaaaaaardzo opryskliwi
    i w ogole traktuja mnie jak "co mi tu Pani bedzie d* zawracac takimi
    glupotami"
    3. albo przemili i strasznie rozgadani (jedna wizyta to 3h) i do tego
    nieslowni
    4. albo super-hiper-extra profesjonalni i poza moim zasiegiem finansowym.

    Juz predzej dowiem sie czegos tutaj :)