  • 1. Data: 2005-03-23 22:54:06
    Temat: Prosba o opinie - ifirma
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie, czy warto ryzykowac wlasnoreczne prowadzenie ksiag za pomoca
    serwisu www.ifirma.pl

    Nie jestem do konca taka ciemna masa, mysle, ze by mdala rade, ale jest
    kilka rzeczy, ktorych sie obawiam:

    1. poufnosc danych (i to, ze mi jednak wyfruna w powietrze ktoregos dnia,
    choc niby to samo mogloby sie zdarzyc i z biurem rachunkowym).
    2. Anonimowosc tej firmy (nazwa firmy i nr gg to troche malo chyba)
    3. kruczki i wrony prawa podatkowego i innych zusow - niby program sam
    liczy, prosty jest jak cep, ale jak o czyms zapomna?

    Ogolnie pomysl super. Tylko ciekawa jestem opinii tu obecnych.

    Pozdrawiam
    parrot

    PS Nie kieruje mna cena bynajmniej. Zdaje sobie z tzw. "srednich" stawek dla
    malutkiej 1 osobowej DG w Warszawie i stac mnie na to. Mam natomiast zle
    doswiadczenia z biurami rachunkowymi:

    1. albo nie maja licencji (rzadko, ale jednak)
    2. albo sa "wazniejsi niz stowa przed pierwszym" i baaaaaaaardzo opryskliwi
    i w ogole traktuja mnie jak "co mi tu Pani bedzie d* zawracac takimi
    glupotami"
    3. albo przemili i strasznie rozgadani (jedna wizyta to 3h) i do tego
    nieslowni
    4. albo super-hiper-extra profesjonalni i poza moim zasiegiem finansowym.

    Juz predzej dowiem sie czegos tutaj :)

  • 2. Data: 2005-03-23 23:09:10
    Temat: Re: Prosba o opinie - ifirma
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    www.faktura.pl - jak na razie za darmo

> [...]
    >
    > 1. poufnosc danych (i to, ze mi jednak wyfruna w powietrze ktoregos dnia,
    > choc niby to samo mogloby sie zdarzyc i z biurem rachunkowym).

    niby tak

    e tam... http://www.ifirma.pl/ifirma/o_firmie.html

    > 3. kruczki i wrony prawa podatkowego i innych zusow - niby program sam
    > liczy, prosty jest jak cep, ale jak o czyms zapomna?

    podstawowe ryzyko.

    M.

  • 3. Data: 2005-03-23 23:46:15
    Od: "opix" <m...@v...pl>

    Użytkownik "parrot" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pomoca
    > serwisu www.ifirma.pl
    >
    > Nie jestem do konca taka ciemna masa, mysle, ze by mdala rade, ale

    i masz rację , najlepszy jest program na kompie a nie w sieci .....masz
    gwarancję że serwer nie padnie ? i nikt cię nie poczyta ?

    to nie jest takie trudne ,koniec języka za przewodnika i sam nie
    będziesz wiedzial kiedy się nauczysz

    --

    == opix ==

  • 4. Data: 2005-03-24 10:12:41
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > www.faktura.pl - jak na razie za darmo

    No właśnie "na razie", a pewnie jak się zbierze
    odpowiednia liczba użytkowników i się już przyzwyczają
    do takiej księgowości to raz dwa pojawi się nowa
    płatna wersja.

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl

  • 5. Data: 2005-03-24 17:07:01
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "opix" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > i masz rację , najlepszy jest program na kompie a nie w sieci .....masz
    > gwarancję że serwer nie padnie ? i nikt cię nie poczyta ?

    http://www.samozatrudnienie.com.pl/

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://grupy.3mam.net