  • 1. Data: 2003-07-10 11:25:54
    Temat: Vat od samochodu w leasingu
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Mam pytanie czy można odliczać Vat od samochodu osobowego w leasingu
    operacyjnym od napraw przeglądów czyli wszystkiego innego niż rata leasingu
    i paliwa silnikowego ( to wiem na 100 % nie można )Umowa zawarta po 2001
    roku czyli już po zmianach.Ja byłam przekonana że można ale może nie mam
    racji.
    Pomocy Wiola

  • 2. Data: 2003-07-10 11:36:39
    Temat: Re: Vat od samochodu w leasingu
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i paliwa silnikowego ( to wiem na 100 % nie można )Umowa zawarta po 2001
    > roku czyli już po zmianach.Ja byłam przekonana że można ale może nie mam

    Moja wiedza jest taka ze mozna wszytko oprocz tego czego nie wolno czyli rat
    leasingu i paliwa,
    BR

  • 3. Data: 2003-07-10 12:03:03
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Moja wiedza jest taka ze mozna wszytko oprocz tego czego nie wolno czyli
    rat
    > leasingu i paliwa,
    Dzięki ja też miałam taką wiedze ale nie popartą odpowiedzia od skarbowego
    ale znajoma kasięgowa z innej firmy pytała w skarbowym i podobno stwierdzili
    że nie można odliczyć.Oczywiści nie uznaje tego typu argumentu jedna pani
    drugiej pani coś powiedziała ale jak zaczełam czytać określenie użyte w
    rozporządzeniu w sprawie Vat Roz.6 & 10 nie odlicza się Vat od rat ...
    "innych odpłatności wynikających z zawartej umowy" to zaczełam się
    zastanawiać.Dzis juz nie moge dzwonić do skarbowego po 13 dlatego pytam .

  • 4. Data: 2003-07-12 09:42:19
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> wrote in message

> [...]
    > "innych odpłatności wynikających z zawartej umowy" to zaczełam się
    > zastanawiać.Dzis juz nie moge dzwonić do skarbowego po 13 dlatego pytam .

    w czwartkowej dobrej firmie jest na ten temat trochę (co prawda dotyczy
    samochodów nie wprowadzonych do EST, ale jest o odliczaniu VAT).
    Polecam

    Magda