  • 1. Data: 2002-06-10 03:11:00
    Temat: Prywatny komputer do firmy
    Od: ".:s" <s...@s...p.lodz.pl>

    Witam!

    Czy komputer, ktory mi do tej pory sluzyl prywatnie, moge jakos
    zapisac do mojej wlasnej DG? Wliczyc w koszty, czy jak?

    Dziekuje!
    .:s

  • 2. Data: 2002-06-10 05:48:50
    Temat: Re: Prywatny komputer do firmy
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Tak - wpisac do ewidencji srodków trwalych wg aktualnej wartosci i
    amortyzowac.

    P.S.
    Mozna takie pytania zadawac w jednym poscie...

  • 3. Data: 2002-06-10 06:21:22
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pulsar" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Tak - wpisac do ewidencji srodków trwalych wg aktualnej wartosci i
    > amortyzowac.

    a czy gdy komputer ma wartosc np 1550 zl mozna go przyjac do ewidencji
    wyposazenia i wrzucic w koszty

    jacek

  • 4. Data: 2002-06-10 16:57:32
    Od: ".:s" <s...@s...p.lodz.pl>

    On Mon, 10 Jun 2002 07:48:50 +0200, "Pulsar" <p...@h...pl> wrote:

    >Tak - wpisac do ewidencji srodków trwalych wg aktualnej wartosci i
    >amortyzowac.

    No to jeszcze do tego: komputer zaraz po rozpoczeciu DG nieco
    rozbudowalem (plyta glowna, procesor, pamiec, obudowa).
    Czy mam wpisac do trwalych "stara" wartosc komputera i potem do
    kosztow dodac nowe klocki, czy lepiej do trwalych wliczyc "nowy"
    komputer? A co wtedy z fakturami za nowe klocki?

    .:s

  • 5. Data: 2002-06-10 21:58:36
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Jun 2002, .:s wrote:
    [...]
> [...]
    >+ Czy mam wpisac do trwalych "stara" wartosc komputera i potem do
    >+ kosztow dodac nowe klocki, czy lepiej do trwalych wliczyc "nowy"

    A faktury były na ciebie czy na firmę ?
    Jeśli na firmę - to co z owymi elementami się działo
    (wpisałeś/nie wpisałeś do towarów handlowych/gdziekolwiek) ?

    >+ komputer? A co wtedy z fakturami za nowe klocki?

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-06-19 19:47:13
    Temat: Odp: Prywatny komputer do firmy
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik .:s <s...@s...p.lodz.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@4...com..
    .

> [...]
    > kosztow dodac nowe klocki, czy lepiej do trwalych wliczyc "nowy"
    > komputer? A co wtedy z fakturami za nowe klocki?

    a caly soft na tym kompie masz licencjonowany? radze dokladnie przemyslec wc
    iagniecie kompa na stan firmy. bsa prywatnego kompa latwo nie ugryzie, w odr
    oznieniu od firmowego. I US czasem sie czepia, co tam na nim masz (Windows?
    Prg biurowe? Ksiegowe?).

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 7. Data: 2002-06-19 21:50:13
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Jun 2002, glos wrote:

> [...]
    >+ iagniecie kompa na stan firmy. bsa prywatnego kompa latwo nie ugryzie, w odr

    Byłbyś uprzejmy skomentować pytanie, które pojawiło się na "prawo"
    (chyba w subjeccie też było coś "czy mają prawo" :)) w kwestii
    "ugryzienia" prywatnego notebooka z okazji "nalotu" BSA ?

    Pozdrowienia, Gotfryd