  • 1. Data: 2004-04-14 21:04:02
    Temat: Prywatny net w DG
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu>

    W archiwum, a i owszem, pojawiła się parokrotnie dyskusja o zaliczaniu w
    koszty całości abonamentu za Neostradę (bo ten temat mnie interesuje). A
    jak sprawa wygląda w takim przypadku:

    Mam Neostradę na osobę prywatną, raczej z marnymi szansami na
    przepisanie wszystkiego na DG (lini telefonicznej i NEO);
    - piszę więc oświadczenie, iż będę używał "część łącza" (część zostanie
    w oświadczeniu sprecyzowana) do celów prowadzonej DG (KPiR, VAT by the
    way :-) ),
    - zaliczam w KUP wyrażoną w oświadczeniu część kwoty abonamentu na
    podstawie sporządzonego do tego celu dokumentu wewnętrznego,
    - niczym się nie przejmuję, bo wszystko jest cacy.

    Do tego ostatniego punktu powinienem raczej postawić znak zapytania, bo
    właśnie o Wasze opinie na ten temat mi chodzi.

    --
    towarzysz Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net