  • 1. Data: 2004-04-14 17:37:03
    Temat: akcyza na uzywane auto z UE!! Prosze o pomoc!!
    Od: "Jay_Keey " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czy to prawda,ze od 1 maja bedziemy mogli nie zaplacic akcyzy na uzywane
    auto sprawadzone z UE pod warunkiem,ze zarejestrujemy je na spolke z
    obywatelem UE? Jakis czas czytalem arykul na ten temat, prosze o wyjasnienie
    sprawy. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-14 17:44:19
    Temat: Re: akcyza na uzywane auto z UE!! Prosze o pomoc!!
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c5jsrv$chs$1@inews.gazeta.pl>, Jay_Keey wrote:
> [...]
    > auto sprawadzone z UE pod warunkiem,ze zarejestrujemy je na spolke z
    > obywatelem UE? Jakis czas czytalem arykul na ten temat, prosze o wyjasnienie

    Hmmm, od 1 maja my też będziemy obywatelami UE. ;-)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2004-04-14 23:06:06
    Od: "Jay_Keey " <a...@W...gazeta.pl>

    > Hmmm, od 1 maja my też będziemy obywatelami UE. ;-)
    TO chyba wszyscy wiemy, od pierwszego maja bedziemy czlonkami UE.
    Ponawiam pytanie, pozdrawiam.

  • 4. Data: 2004-04-15 10:57:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Apr 2004, Jay_Keey wrote:

    >+ > Hmmm, od 1 maja my też będziemy obywatelami UE. ;-)
    >+ TO chyba wszyscy wiemy,

    Znaczy, że twoje pytanie mamy czytać: "pod warunkiem, ze
    zarejestrujemy je na spolke z obywatelem UE czyli innym
    Polakiem zamieszkałym w Polsce ?", dobrze rozumiem ? ;)
    Wydawało mi się że akcyzy dotyczył ten sam przepis co
    cła: rejestracja => zapłacić.
    A przy braku rejestracji obowiązuje warunek NEGATYWNY:
    polski obywatel nie ma prawa jeździć "samodzielnie" po
    Polsce pojazdem który nie jest w .pl zarejestrowany.

    pozdrowienia, Gotfryd