  • 1. Data: 2009-10-21 17:41:34
    Temat: Przegląd kasy fiskalnej
    Od: "PiotrB." <p...@t...pl>

    Witam,

    Czy to prawda, że zmieniły się przepisy i teraz przegląd
    kasy fiskalnej robi się co 24mies. i tak np. jeśli przegląd
    kasy ostatnio robiłem 23.10.2008r. to następny muszę zrobić
    do 23.10.2010r.?

    Proszę was o potwierdzenie lub zaprzeczenie.

    Pozdr. Piotr

  • 2. Data: 2009-10-22 13:34:15
    Temat: Re: Przegląd kasy fiskalnej
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kasy ostatnio robiłem 23.10.2008r. to następny muszę zrobić
    > do 23.10.2010r.?
    >
    > Proszę was o potwierdzenie lub zaprzeczenie.

    mozesz zrobic w 2010

  • 3. Data: 2009-10-22 19:58:03
    Od: "ksdrs" <k...@g...pl>

> [...]
    > kasy ostatnio robiłem 23.10.2008r. to następny muszę zrobić
    > do 23.10.2010r.?
    >
    > Proszę was o potwierdzenie lub zaprzeczenie.

    http://ksiegowosc.infor.pl/podatki/vat-akcyza/101848
    ,Co-grozi-za-opoznienie-w-dokonaniu-przegladu-kasy-r
    ejstrujacej.html

    ksdrs