  • 1. Data: 2004-10-16 20:00:55
    Temat: usługi gastronomiczne - kasa fiskalna
    Od: p...@f...pl (Małgorzata Przybysz)

    Działalność gospodarczą prowadze od kilku lat. Nigdy nie dokonywalam
    sprzedaży na rzecz osób fizycznych. W tym roku w pażdzierniku
    rozszerzyłam swoją działalność o usługi gastronomiczne w ramach dowozu
    jedzenia kuchni chińskiej. Sprzedaż nie odbywa sie na miejscu tylko na
    telefon i jedzenie jest dostarczane do domu klienta.
    Moje pytanie brzmi: czy musze od razu założyć kase fiskalną czy dopiero
    po przekroczeniu 20 000 tysięcy jestem zobowiązania do jej założenia ???

  • 2. Data: 2004-10-18 12:28:15
    Temat: Re: usługi gastronomiczne - kasa fiskalna
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <018e01c4b3ba$d3895be0$2d00a8c0@muchomorek>,
    p...@f...pl (Małgorzata Przybysz) wrote:

> [...]
    > Moje pytanie brzmi: czy musze od razu założyć kase fiskalną czy dopiero
    > po przekroczeniu 20 000 tysięcy jestem zobowiązania do jej założenia ???

    Kupujesz/robisz i sprzedajesz to jedzenie, czy tylko wozisz i inkasujesz?

    --
    pozdrawiam
    Jarek