  • 1. Data: 2007-04-20 22:30:38
    Temat: Przelew podatku
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Witam !

    Złożyłem przed chwilą dyspozycję w mBanku na przelew zaliczki. Jest
    godz. 23.20 20 IV 2007.
    Przelew pójdzie eliksirem 23 kwietnia. Czy jest to podstawa do "czepiania
    się " przez US , czy też termin "do dwudziestego" nie będzie przekroczony ?

    Pozdrawiam
    zenek

  • 2. Data: 2007-04-20 22:35:43
    Temat: Re: Przelew podatku
    Od: Robert <k...@g...pl>

> [...]
    > się " przez US , czy też termin "do dwudziestego" nie będzie przekroczony ?
    Pamietam, ze kiedys zlozylem polecenie tez jakos przed 24:00 a kurna w
    historii bylo, ze przelew wyszedl nastepnego dnia roboczego :(
    Jak jest teraz niestety nie wiem :(

    Robert

  • 3. Data: 2007-04-21 07:25:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Apr 2007, zenek wrote:

    > Witam !
    >
    > Złożyłem przed chwilą dyspozycję w mBanku na przelew zaliczki.

    Podatku z którego tytułu?
    Sprawdź w archiwum, jest istotna różnica między podatkiem *własnym*
    (dawny PIT-5) a podatkiem pobranym przez płatnika, *czyimś* (dawny
    PIT-4).

    > Jest godz. 23.20 20 IV 2007.
    > Przelew pójdzie eliksirem 23 kwietnia. Czy jest to podstawa do "czepiania
    > się " przez US , czy też termin "do dwudziestego" nie będzie przekroczony ?

    Liczy się data kiedy bank "zdejmie" pieniądze z konta, a nie kiedy
    wyśle dalej.
    O ile mi się dobrze wydaje, to mBank "zdejmuje" w dniu wydawania
    dyspozycji.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-04-22 20:44:34
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    wiadomości

    > Liczy się data kiedy bank "zdejmie" pieniądze z konta, a nie kiedy
    > wyśle dalej.
    > O ile mi się dobrze wydaje, to mBank "zdejmuje" w dniu wydawania
    > dyspozycji.

    Dzięki , chodzi o PIT 5 , bank rzeczywiście blokuje pieniądze w chwili
    dyspozycji.

    Pozdrawiam
    zenek