  • 1. Data: 2007-05-10 11:29:07
    Temat: Przelew walutowy i przychod
    Od: "Mateusz Dabrowski" <m...@p...pl>

    Pierwszy raz mi sie cos takiego przydazylo.
    Sprawa wyglada nastepujaco:

    Wystawiam fakture powiedzmy w EUR na kwote 1000EUR.
    Nastepnie kontrachent placi za nia 1000EUR.
    Na moje konto wpływa 945EUR.
    Na potwierdzeniu przelewu sa takie informacje:
    Kwota zlecona: 955EUR
    Kwota Przelewu: 945EUR
    Prowizja banku zagranicznego: 0,00

    I tu moje pytanie czy te brakujace 55EUR mozna wliczyc w koszty (cos mie sie
    jednak zdaje ze nie bazdzo bo na potwierdzeniu nie ma nigdzie zaznaczonych
    prowizji :( ale chetnie poznam zdanie innych).

    Do tej pory jak przychodzil mi przelew to byly w nim
    zaznaczone/wyszczegolnione prowizje bankow zagranicznych wiec nie bylo
    problemu.

    pozdrawiam
    mdab

  • 2. Data: 2007-05-10 11:41:15
    Temat: Re: Przelew walutowy i przychod
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 10-05-2007 o 13:29:07 Mateusz Dabrowski <m...@p...pl>
    napisał(a):

    > Nastepnie kontrachent placi za nia 1000EUR.

    Ja bym się upewnił co do tego punktu ;)

  • 3. Data: 2007-05-10 12:55:51
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Mateusz Dabrowski wrote:
> [...]
    > Nastepnie kontrachent placi za nia 1000EUR.
    > Na moje konto wp?ywa 945EUR.
    > Na potwierdzeniu przelewu sa takie informacje:

    Jeżeli masz konto w Multibanku to należy zadzwonić na ich party-line i
    poprosić o uzupełnienie kosztów banku zagranicznego.

    Piotrek