  • 1. Data: 2007-05-10 11:22:40
    Temat: faktura za usługe wykonaną przed rozpoczęciem DG
    Od: "icecool" <m...@o...pl>

    Witam
    Rozpoczołem DG od maja i nie bardzo wiem czy mogę wystawić fakture za pewną
    usługe.
    Wygląda to tak że chcę wystawić fakture pewnej firmie za reklame na mojej
    stronie www w miesiącu kwietniu, fakture wystawiam np. dzisiaj czyli 10
    maja. Nazwa towaru/usługi ma być: Kampanie reklamowe na witrynie
    www.costam.pl za okres 1 do 30wiecień.
    I tu mam pytanie czy mogę wystawić fakture za coś co miało miejsce przed
    rozpoczęciem DG ?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2007-05-10 12:18:37
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 10-05-2007 o 13:22:40 icecool <m...@o...pl> napisał:

    > Wygl?da to tak ?e chc? wystawiae fakture pewnej firmie za reklame na mojej
    > stronie www w miesi?cu kwietniu, fakture wystawiam np. dzisiaj czyli 10
    > maja. Nazwa towaru/us?ugi ma byae: Kampanie reklamowe na witrynie
    > www.costam.pl za okres 1 do 30wiecie?.
    > I tu mam pytanie czy mog? wystawiae fakture za co? co mia?o miejsce przed
    > rozpocz?ciem DG ?

    to chyba będzie przyznanie się do prowadzenia niezarejestrowanej
    działalności gospodarczej.

    Piotr