  • 1. Data: 2004-06-08 20:50:21
    Temat: Przerejestrowanie auta na osobowy
    Od: "Remek" <m...@p...fm>

    Witam,

    Czy kupując używane (z homologacją na ciężarowe) auto które posiada 'kratkę'
    mogę się jej pozbyć i przerejestrować auto na osobowe ? W jaki sposób tego
    dokonać i jakie są koszty takiej operacji ?

    Dziękuje za informację,

    Pozdrawiam,
    Remek Morawiecki.

  • 2. Data: 2004-06-09 10:46:01
    Temat: Re: Przerejestrowanie auta na osobowy
    Od: "Tadeusz" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Remek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > mogę się jej pozbyć i przerejestrować auto na osobowe ? W jaki sposób tego
    > dokonać i jakie są koszty takiej operacji ?
    Jedziesz na stację diagnostyczną /tam ,gdzie przeglądy rejestracyjne/
    życzysz sobie wprowadzenia poprawki do dowodu rejestracyjnego
    ciężarowy>osobowy. Koszt 180 zł + ewentualne koszty demontażu kratki.
    Dobrze miec ze sobą kartę wozu.
    Najlepiej gdyby zrobił to porzedni właściciel - masz wtedy dowód
    rejestracyjny bez poprawek.
    Tadeusz