  • 1. Data: 2004-06-08 19:46:48
    Temat: Platnik ... jakis absurd ?!?!?!
    Od: "padre" <p...@g...pl>

    Po wypelnieniu pierwszej deklaracji za maj, chcialem sobie policzyc za
    czerwiec.... i.... program z uporem "urzednika ZUS" zamienia mi w deklaracji
    DRA w dacie urodzenia ubezpieczonego dzien z miesiacem urodzin... co
    oczywiscie powoduje niezgodnosc nr PESEL... czy ktos ma/mial/bedzie mial
    podobny problem ??? moze jakies rozwiazanie ???

    ---

  • 2. Data: 2004-06-08 22:06:57
    Temat: Re: Platnik ... jakis absurd ?!?!?!
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 8 Jun 2004 21:46:48 +0200, "padre" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    >oczywiscie powoduje niezgodnosc nr PESEL... czy ktos ma/mial/bedzie mial
    >podobny problem ??? moze jakies rozwiazanie ???
    Strzelam: moze w ustawieniach regionalnych w windows cos nie tak?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2004-06-09 02:43:01
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    WAM wrote:

    > Strzelam: moze w ustawieniach regionalnych w windows cos nie tak?

    W ustawieniach regionalnych, ustaw poprawny format daty.

  • 4. Data: 2004-06-09 18:32:29
    Od: "padre" <p...@g...pl>

    > W ustawieniach regionalnych, ustaw poprawny format daty.

    Niestety zmiana formatu daty w windozie nic nie daje :(

    ---

  • 5. Data: 2004-06-09 22:45:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 9 Jun 2004 20:32:29 +0200, "padre" <p...@g...pl> wrote:

    >Niestety zmiana formatu daty w windozie nic nie daje :(
    Jesli wersja sieciowa to moze ustawienia daty na serwerze :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2004-06-11 08:32:56
    Od: Bunio <a...@b...pl>

    Dnia 2004-06-08 21:46, Użytkownik padre napisał:

> [...]
    > oczywiscie powoduje niezgodnosc nr PESEL... czy ktos ma/mial/bedzie mial
    > podobny problem ??? moze jakies rozwiazanie ???

    Przejdz do ustawień regionalnych i w windowsach 98 zrób zapis daty z
    "rr" na "rrrr" i będie( powinno) być oK
    no chyba ze źle zostało to do bazy wpisane ....( z tego samego powodu)