  • 1. Data: 2002-01-19 14:57:36
    Temat: Przewłaszczenie na zabezpieczenie a amortyzacja
    Od: "Paweł Kajewski" <k...@2...pl>

    Czy osoba fizyczna prowadząca DG (KPiR), która zakupiła samochód osobowy na
    potrzeby firmy, korzystając z kredytu bankowego zabezpieczonego
    przewłaszczeniem samochodu na rzecz banku, może ten samochód zaliczyć do ST
    firmy i go amortyzować?
    Proszę o pilną odpowiedź.

  • 2. Data: 2002-01-19 15:50:48
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Paweł Kajewski <k...@2...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a2c1kj$34p$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > potrzeby firmy, korzystając z kredytu bankowego zabezpieczonego
    > przewłaszczeniem samochodu na rzecz banku, może ten samochód zaliczyć do
    ------------

    Tak - art. 22f ust. 5 updf

    Orka

  • 3. Data: 2002-01-19 21:32:04
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Jan 2002, Paweł Kajewski wrote:

> [...]
    >+ potrzeby firmy, korzystając z kredytu bankowego zabezpieczonego
    >+ przewłaszczeniem samochodu na rzecz banku, może ten samochód zaliczyć do ST

    Odpowiadam tylko ze względu na "pilność" bo z samochodologii
    jestem *bardzo* słaby :| ale w UoPDoOF jest w art. o amortyzacji
    wyraźny tekst, że można amortyzować OBCE ŚT.
    Polecam jeszcze groups.google.com - na grupie dyskusja też
    była, a nie każdy ma czas/chce się powtarzać - więc poszukaj
    opinii takich co problem "Zwalczyli" :)

    Pozdrowienia, Gotfryd