  • 1. Data: 2009-03-05 19:46:49
    Temat: Przychód netto
    Od: "marek" <m...@p...onet.pl>

    Mam zgłosić do kadr moje łączne przychody netto na członka rodziny. Czy sąś to
    przychody - składki społeczne, czy przychody-społeczne-podatek ????
    Byłbym wdzięczny za szybką odpowiedź....
    Marek

  • 2. Data: 2009-03-05 19:56:54
    Temat: Re: Przychód netto
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marek wrote:
> [...]
    > przychody - składki społeczne, czy przychody-społeczne-podatek ????
    > Byłbym wdzięczny za szybką odpowiedź....

    ja zawsze pisałem, że dochody mojej żony odrębną ustawą podlegają
    utajnieniu i w związku z tym nie mogę podać przychodów na członka rodziny.

  • 3. Data: 2009-03-05 20:35:50
    Od: m...@p...onet.pl

    > ja zawsze pisałem, że dochody mojej żony odrębną ustawą podlegają
    > utajnieniu i w związku z tym nie mogę  podać przychodów na członka rodziny.

    U mnie te dochody zaniżają średnią, ale coś w tym jest. Masz podstawę prawną ?
    Podać pewnie musze, ale Twoja koncepcja jest ciekawa... Tylko czy niepodanie
    tych dochodów nie wyklucza ze świadczeń socjalnych pracodawcy ?