  • Data: 2004-01-14 08:08:50
    Temat: Pytanie
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam zamiar otwirzyć DG, ale niewiele się na tym znam. Na razie kombinuję
    biznesplan.

    Proszę o radę: jeśli chciałbym kupić od osoby prywatnej np. 1000 sztuk
    czegoś po 4zł, a ten ktoś nie wystawi mi za to żadnego rachunku, żadnej
    faktury (sprowadza to z zagranicy), to czy ja z tym towarem mogę później
    chodzić od sklepu do sklepu i sprzedawać go hurtem z własną marżą?
    Inaczej mówiąc: czy mogę sprzedać sklepowi coś, co kupiłem bez
    faktury/rachunku (czyli np. od osoby prywatnej nie prowadzącej działalności
    gospodarczej)?

    Jeśli lamerskie pytanie, proszę o wyrozumiałość.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
    Boa.