  • 1. Data: 2002-07-20 15:35:46
    Temat: Pytanie
    Od: "Gocha" <j...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów !!

    Mam do was niełatwe pytanie . Ostatnio szukam pracy i dostałam zaproszenie
    na test sprawdzający wiedzę do Izby Skarbowej / Urzędu Skarbowego . Zakrest
    tematyczny to : prawo podatkowe , ordynacja podatkowa , kontrola skarbowa i
    ustawa o rachunkowości . Ciekawa jestem czy ktoś z Was miał do czynienia z
    takimi testami i jak one wyglądają . Do tej pory z racji dotyczczasowej
    pracy najwięcej miałam wspólnego z rachunkowością , natomiast pozostałe akty
    są mi prawie obce , pisze prawie bo własnie je czytam i nie powiem żeby były
    łatwe do przełknięcia . Wszystkim którzy mogą mi cokolwiek przybliżyc zasady
    rekrutacji w tym urzedzie , a najlepiej przybliżyć wygląd wczesniej
    wspomnianych testów , będę niezmiernie wdzięczna .

    GochaBBB