    From: Max <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Pytanie !!!! UMOWA KUPNA SPRZEDAŻY
    Date: Mon, 2 Jan 2006 20:03:36 +0100

    witam
    prowadzę DG, KPiR+Vat. kupując uzywane części komputerowe od osoby nie
    prowadzącej DG, spisuję umowe kupna sprzedaży. czy te części mogę dalej
    odsprzedać wystawiająć na nie fakture VAT ?

    czy od tej umowy ( umowa na kwotę 2500 zł) musze zapłacić 2% opłaty
    skarbowej i wypełnic jakies druki do US ? wiem że się płaci od kwoty
    powyżej 1000 zł - na umowie mam kilkanaście pozycji, czy muszę do kazdej
    wpisac kwotę czy wystarczy jedną ogólna kwotę na umowie wpisac ?

    czy osoba nie prowadząca DG może wystawić rachunek na sprzedaż uzywanych
    części dla mnie, jeśli tak to czy potrzebna jest umowa kupna sprzedaży
    czy wystarczy rachunek

    dziękuje za jakąkolwiek pomoc