  • 1. Data: 2003-03-14 13:57:08
    Temat: Pytanie dotyczące rezerwy na ryzyko ogólne tworzonej przez banki
    Od: "Dariusz Niedbajło" <D...@k...bphpbk.pl>

    Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, co oznacza w art. 130 Prawa bankowego "kwota
    niespłaconych kredytów i pożyczek pieniężnych" w oparciu o którą oblicza się
    wysokość corocznego odpisu na tą rezerwę.

    Dariusz Niedbajło
    d...@b...pisz.pl

  • 2. Data: 2003-03-14 15:18:17
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Fri, 14 Mar 2003 14:57:08 +0100, "Dariusz Niedbajło"
    <D...@k...bphpbk.pl> wrote:

    >Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, co oznacza w art. 130 Prawa bankowego "kwota
    >niespłaconych kredytów i pożyczek pieniężnych" w oparciu o którą oblicza się
    >wysokość corocznego odpisu na tą rezerwę.

    Może chodzi o kwoty niespłaconych w terminie?
    --

    Sławomir Dąbrowski