  • 1. Data: 2003-11-20 11:53:53
    Temat: vat???
    Od: "gregor" <g...@g...pl>

    mam pytanie odnośnie VAT-u jesli chodzi o sprzedaż uslug.chodzi mi jesli
    jedna firma budowlana wygrala przetarg na roboty budowlane i zlecila
    zrobienie tego innej firmie(podwykonawcy).Nastepnie podwykonawca wystawia
    fakture tej firmie i moje pytanie brzmi:jaki jest na tej fakturze VAT?22%
    czy moze 7%?
    dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2003-11-20 12:14:20
    Temat: Re: vat???
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "gregor" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fakture tej firmie i moje pytanie brzmi:jaki jest na tej fakturze VAT?22%

    z tak sformułowanym pytaniem do raczej do najbliższej wróżki...

    a w ogóle to zajrzyj do załącznika nr 5 do ustawy VAT

    pozdr
    KTP

  • 3. Data: 2003-11-20 13:38:03
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    ktp wrote:

    > Użytkownik "gregor" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > z tak sformułowanym pytaniem do raczej do najbliższej wróżki...
    >
    > a w ogóle to zajrzyj do załącznika nr 5 do ustawy VAT

    No i moznaby dodac, ze (jak mowila mila Pani z US)
    "kazdy odpowiada za siebie"... (w tym wypadku kazda firma)..

    Boguslaw